.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش مشایی به رد صلاحیتش
واکنش مشایی به رد صلاحیتش

اسفندیار رحیم مشایی رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و کاندیدای رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در پاسخ به این سئوال که واکنش شما در قبال رد صلاحیت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چیست، گفت: من پیش از این درباره این مسئله صحبت کرده ام. من رد صلاحیت خود را ظلم می دانم و حل آن را از طریق مقام معظم رهبری پیگیر خواهم بود.

وی افزود: انشالله از این طریق این مشکل حل خواهد شد.

 این کاندیدای رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: البته من خودم هنوز خبر رد صلاحیت خود را نشنیده ام، اما برخی از دوستان به من اطلاع داده اند که تلویزیون اسم من را جزو کاندیداهای تایید صلاحیت شده ذکر نکرده است.

مشایی درباره این که چگونه با رهبری در این‌باره رابزنی حواهید کرد، اظهار داشت: در حال فکر کردن به این مساله هستم و بزودی در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 خرداد 1392
بنده طرفدارش نیستم ولی این اقایان چسبیده به نظام کارشون رو کردن یکسال تهمت زدن انگ دروغ پرانی غیبت کردن..این دنیا گذره برام شک شد که اون دنیایی داریم واقعا...یک نفر جز رهبری حاضر نشد مسلمونی کنه بیاد بگوید اقایان عالم وعاقل بس است تخریب تا چه حد ...واقعا متاسفم که ما ملت از چه کسانی باید پیروی کنیم وای برما نه شما...قربونت شمال نیوز عزیز
نا شناس 1 خرداد 1392
عجب رویی داری بابا؟!
باید هم دنبال تایید شدن باشی؟
یا حسین ع 1 خرداد 1392
حق نخواهد مرد. باطل مردنی است... گرچه به ظاهر حق بمیرد و باطل زنده ... گرچه باطل قدرتمند باشد و حق بی کس .... سیدالشهدا مصداق بارز این امر است. در کربلا هم حسین ع را با بوق تبلیغاتی کشتند. جهل مردم باعث شد تا فریب بخورند. همان مردمی که اندکی بعد پشیمان شدند. جاهلان همیشه بعد از تراژدی ماهیت آن را می فهمند. کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا یعنی همین . یعنی هر جا و هر روز حقی سرکوب شد آنجا کربلا و آنروز عاشوراست.یا حسین مظلوم ع ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.